Rullstolsbasket!

Hello bitches!
Som ni vet så orkar ja inte blogga längre! Men ska försöka komma igång igen :) Idag är det fredag underbara fredag :D Jag va iskolan klockan 9.00 och ser att det är as få i skolan, sen kommer jag på att det är psykologisaken som jag gjorde i tisdags DVS att jag va i skolan helt en timma för tidigt i onördan! Men sen hade vi svenska och matte! Efter de käka vi på vasacafét där jag åt rostbiff och potatisgratäng mums! :D Sen drog vi till idrotten som vanligtvis är på måndagar men den blev flyttar till idag och vi hade rullstolsbasket as kul! De va lite svårt att ha koll på allt men de va svin roligt :D Men riktigt jobbit i armarna! hihi!  Nu kommer det lite bilder :D

Solade på lovet =)

Rullstolsbasket :D


Min syster är den coolaste! :)

Min syster är sötast <3

Min syster är busigast <3

<3

hon ska alltid mysa med storasyster <3

Mitt släktkalas :D 18år :D

En mysig lunch på subway med Annika o gänget =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0