Go Finland!

Hello igen! Har faktiskt kollar på hockey VM Finland-Ryssland, Finland vann såklart! och med 3-0 dessutom! AS bra :D så på söndag blir det final Finland-Sverige spännande! Är ju faktiskt halv finsk och halv svensk, men håller mer på Finland eftersom pappas sida är mer inne i hockeyn än mammas =) hihi
Just det denna helgen har jag lovat pappa att inte dricka en droppe alkohol, det va villkoret mot att han hämtade mig förra lördagen när jag va riktigt jävla as bakfull, värsta dagen i mitt liv (typ). SÅ imorgon runt klockan 10.00 kommer Jossän o Elias och vi ska måla min stuga :D Sen blir det fet grillning och sen drar vi oss och tjockar oss framför eurovision!! Gogogo Erik Saade! :D <3 Sen på söndag så ska jag RÖSTA :D wiiho, och resten av dagen blir till att PLUGGA! och sen hockey final =) så denna helgen blir ganska bra ändå fast jag inte får dricka hehe :D Just det, förut så hade jag nog topp 10 värsta huvudvärken! Sinnessjukt, tog 2 treo och ett låååååååångt varmt bad, och åt o drack sen gick de över, men känner att den börjar komma tillbaka nu ;( Ska snart lägga mig och kolla någon bra film, hmm vad blir det idag? Ice age 1,2,eller 3? haha Fast kanske Sagan om konungens återkoms, hmm aaa får faktiskt se! men nu blir jag as trött av att skiriva så ska läsa min veckorevyn och somna pusss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0