Välkommen soliga tisdag!

Godmorgon på er! Det blev ingen uppdatering igår, orkade inte. Igår var det den 21 Mars, och exakt 3 år sedan min mormor lämnade oss och blev en ängel! Saknar dig så!
Igår så hade jag idrott , vi hade boxning! Jag var med Denise, som är träningsnarkoman typ ahah :P Men det va AS bra, hon peppa mig och jag henne, och vi gick in för det till 100% så att svetten bara rann!AS roligt, och jobbigt men ändå skönt! Ska träna boxning på fredag med mamma på Sportlife! :D Mend detta rekommenderar jag ! Och till alla er som säger att det inte va så jobbigt, TRÄNA HÅDARE DÅ! klart det inte är jobbigt om man inte anstänger sig! :D Idag är det tisdag och jag skulle jobbat tagene först, men jag banga det, och tar det lite lugnt hemma istället. Idag går jag 11.15 med turism till 12.25, sen blir det lunch efter det psykologi 13.55-15.25 :) Och efter school så drar jag och Jossän till Frölunda och solar as gött :D Äntligen ska det blir av haha! Och på torsdag ska jag mamma, jossän och Ännika träffas och diskutera Spanien i sommar! :D :D AS ROLIGT ! :D Softisch! :D Men nu ska jag lyssna på musik och läsa lite bloggar! pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0