Söndag!

Hello! Igår så målade jag ju, tyvärr så mådde jossän inte bra, så jag sa att hon inte behövdde komma, lite tråkigt att måla ensam men lyssnade på musik och stekte i solen :) Målade 14 plankor, det tog ganska lång tid och va jobbigt! haha Sen så åkte jag och lillasyster till mummo och va där och myste medans Camilla och Pappa åt på resturang :) efter det så åkte jag till mamma och vi kollade körslaget :D och sen gick jag och la mig ganska tidigt! och idag så körde mamma mig till pappa och där målade jag baksidan av mitt lilla hus :) men jag nådde inte ända upp, så det är en liten bit som inte är målad + att färgen inte räckte :P Nu har jag precis gjort mumsiga vofflor :D åt 6 st gööött men jordgubbssylt, vi hade inte grädde  tyvärr men det gick ändå :) Och nu tänkte jag gå in och kolla på någon av Elinas 2 nya filmer, Monsters ink, och Ett små kryps liv, Tror det blir ett små kryps liv men har inte helt bestämt mig :P men ha det fin pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0