sängen

Hej sockertoppar!

Hemma
nu, har varit först i skolan, 11.15-17.00 min lärare är dum i huvet bokstavligt talat! Vi hade prov och sen när man va klar så skulle vi sitta och inprincip rulla tummarna tills klockan blev 17 BARA för att vi har lektions tid! Med de hemska humöret jag hade så mötte jag upp Jossän och Annki (Jossäns mammi) och blev geeenask på toppen humör :D Väl hemma hos Juiicy hans feta lya så bakade vi kärleksmums! Vi gjorde dubbel sats av glacysen och mega socker ! Hahah as gott :D fast kanske liiite to much ! Sen kollade vi på mamma mia och åt frallor medans kakan svalnade, seeen frossa vi kaka ! Nu ska jag kolla på Dear John som jag fick låna av min älskling och somna till den!  :D och imorgon blir det skola från typ 12.45-16-00 tror jag ! Ska iallafall jobba på morgonen tar runt 3-3,5 timmar :P så det är inte så farligt! Men  nu ska jag sminka av mig och sooova kisses! <3


Min bästa vän <3


Kommentarer
Postat av: Jossan

smeeex bild hahahah love u<3

2011-03-11 @ 14:39:14
URL: http://juiicylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0