Riktigt dålig uppdatering

Förlåt för bad uppdate! Köpte solkort med Jossän i tisdags i Frölunda! så vi har börjat sola! solade igår också, men brännde mig lite, så ska sola väääääligt lugnt idag! Om jag ens solar idag! Men nu ska jag snart in för turism, och sen blir det fettis lunch med Jossän ,och efter det blir det typ coach tid, engelska och matte! ; Går 11.15-17.00 idag, och dirr efter skolan så  blir det Frölunda (trorja) Sen hem till Jossän där mammi och Ännika väntar och då blir det PLANERA sommaren och SPANIEN ! :D Wiiiihooo :D AS taggad!!! :D men nu ska jag och lille bror Jonas gå ner och äta lite frullebulle , och efter det ska jag en snabb runda med Mika, (vårhund) och sen göra mig i ordning och sen blri det bussen 10.36 puss och kram ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0