McDonalds

Hej på er! Är hemma från skolan nu, har nopprat mina ögonbryn typ! haha är lite seg, och min käraste broder ringde och kolla om världens bästa syster (jag) kan komma in och hjälpa han och stänga! och vad gör man inte för sina syskon! :D (+ att jag får money) hihi så ska in klockan 17.00-21.00 och jobba donken, men inte den jag brukar vara på utan på N2 som vi kalla den, alltså nyagatan 2 annars är jag på postgatan PG ;) N2 ligger vid systembolaget, och subway i nordstan :) Och fram till dess ska jag slappa, börjar få lite ont i huvet så ska nog ta en tablett och baka muffins :) Mår förresten mycket bättre idag :D Men nu ska jag försöka få lite gjort på mitt turism arbete som skall vara inne på fredag puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0