Måndag

Hejsan!

Jag
sitter just nu och förökser plugga matte men det är så fucking svårt! Har suttit i äckliga 1.5 timma! Förstår ingenting av PQ formeln som är x= +- P/2 roten ur (p/2) upphöjt till 2 - Q AS komplicerat! Idag är det måndag och heldag, dansade salsa på gympan och insåg då att jag absolut inte har nåon taktkänsla över huvudtaget haha :P Det va as svårt, gjorde fel hela tiden haha! Sen åkte jag till min mammi och tände en brasa och började räkna matte. I fredags så var mammi bjuden på schlager party hos Annika! Så jag åkte också dit och umgicks med Jossän, sen när det drog vidare ut så ringe jag och jossän runt och sökte sällskap! så vi åkte till Askim till hennes vänner Jonathan och Vincent där vi kollade en psykofilm den är precis som jackass fast värre! :P Sen drog vi hem till JuiicyHansFetaLya och käka rostatbröd och kolla Cinderella story! Sen på morgonen så åt vi frukost och jag mådde AS illa och SYPDDE :o Jossän blev as nojig att hon skulle bli magsjuk, men det blev mycket bättre senare så på lördagen tog jag det mest luugnt jag och mammi kollade melodifestivalen och WIIIHOO till Eric Saade som vann!!! :D Och på söndagen så hälsade jag på min älskade mysiga mummo! :) vi spelade massa kort och åt gott och pratade :) Det va min helg! Nu måste jag lämna in idrottsuppgift och ränka matte och börja med Geografi A prövning del2 och och någon annan dag blir det plugg till psykologi provet! puss och kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0