Måndag kväll

Idag är det måndag, och har varit i skolan heeeela tjocka dagen! Först hade vi nationella i Svenska B det va muntligt tal kring en text och bild , hade INTE övat men det gick bra ändå tycker jag. Är ganska bra på att prata. Sen iallafall så hade vi spanska som jag faktiskt gick på :) duktiga mig :D Sen så drog jag och Mikaela och shoppa! köpte ett linne med Hello Kitty och shorts till som man sover i :D Sen gick vi på Idrotten och hade betygsamtal, där jag ligger på G, har missat lite men det är ingen fara sålänge jag kommer nu. Sen drog vi ner på stan igen och där fick jag med mig, 2 st bh och ett par trosor! Faktiskt vad jag behöver! Även om mamma och pappa tycker jag är knäpp som bara shoppar! :P Seen så åt vi McD och chilla där brosch min jobba! :D och då bestämde jag och bror att vi drar och fikar/äter något när han slutar, så jag fick fönstershoppa lite, och sen drog vi till Vasa och fikade! mys :) <3 Och nu är jag hemma! Har precis tagit mig en OSKÖN dusch, varmvattnet va slut! så det blev gaaaanska kallt att duscha! men det gicl höhöh :P Ikväll ska jag se klart Monsters Inc och nana :)) puss o kram skumm banan! <3


Kommentarer
Postat av: Axelline

Hope you enjoyed your visit.

2011-11-23 @ 08:56:50
URL: http://axelline.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0