kvälls inlägg

Har nyss kollat solsidan ! :D sista avsnittet buhu!! :( Men de va lika bra som vanligt :D  Juste , jag pantade burkar idag och fick ihop 286 kr ! :D VÄRT ! :D  Sen så kom jag på att jag la undan masssa kläder + ssaker, efter de tog slut mellan mig och mitt ex, de va ett sätt att bearbeta typ haha :P Och nu när det gått typ 5 månader, så var jag redo att ta fram allt :D AS kul massa saker och kläder jag typ glömt av :D Ett tips till er som inte kommer över! Iallafall så det är vad jag ska göra ilväll :D gå igenom allt, och hämta mer! :D Imorgon är det måndag , vilket innebär heldag, jag börjar 8.30 på friskis och svettis, efter det har jag lite håltimma till 12.30, lite segt, sen blir det spanska! (om jag går) efter det har jag typ, svenska, engelska kommer inte ihåg om jag har nått mer! men slutar i alla fall 17.00, lite segt :( Menmen, det är så skönt i allafall när heldagen äntligen är över! :D Sen på tisdag är det psykologi prov, så får plugga under håltimman! Men nnu ska jag rensa mina kläder pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0