Godnatt

Godnatt säger jag nu! ska inte riktigt sova än men det blir inget mer framför datan iallafall! Har precis tvättat bort mitt smink skönaste på heeeela dagen! och tvättade mina nyahål med salebrin som sved som f*n :P men vill verkligen inte att det ska bli infekterat! Idag är det också exakt 2 månader till jag blir 18 :D:D:D längtar sönder, och det första jag ska göra är tatoo :D Men ska kolla om ja kan göra den dagen innan :) sen blir det såklart utgång hjahaha har redan planerat! Synd bara att de e så långt kvar :P  Imorgon bär det troligtvis av till pappsen, mitt fritidskort går ut i mån buhuuu :( känns så surt att behöva lägga nästan 600 kr på ett busskort! ! :( men jag köper det inte imån, utan köper det när jag behöver åka! Men nu blir det sova i mitt nystädade rum och ska kolla på boog och eliote! En barnfilm som jag älskar! :D Men nu sk a jag dra mig pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0