Fredag!

Ledig idag från skolan, riktigt gött måste jag säga! Har jobbat heeeeela dagen! först på gummi gubben 3 timmar, sen snabbt in till stan och köpa med mig subway, skyynda iväg till McD där jag hann käka och sen jobba 4 timmar! Hade en sinnessjuk huvudvärk! Faaast idag var det ju LÖNING! vilket gör dagen UNDERBAR :D och inte nog med det, så var det morgon shopping!! 7-10 20% i massa affärer, på ALLT :D AS najs! Fick med mig en hel del hehe, + att jag köpte busskort, inom gbg utökning på skolkortet, 330kr. Men här kommer lite blandade bilder bland annat från shoppingnen!


Ego Joss!

mongo joss!

Dagen shopping! Skor, dinsko 299 och 20% så betalade 239kr

Ginatricot 3 trosor för 149kr + 20% ja betalade 113kr + Solglasögonen 59kr
och 20% = 47 kr

Örhängen från Accent, 49kr ja betala 39kr

Väska från Accent 299kr ja betalade 239kr :)

Avslutar med en bild på mig, för att jag är så snygg och seriös! puss o kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0