...

Sitter och tänker på gamla minnen. Gud va allt var annorlunda om man ser exakt ett år tillbaka. Längtar dit, saknar det. Men jag gillar mitt liv som det är nu, mycket har hänt, har träffat nya människor. Jag har ändrats som person, men jag saknar det jag hade då. Jag önska jag kunde få en blick på hur mitt liv ser ut som 1 år från idag. Det är jobbgit ibland att inte veta vad som blir rätt, vad som blir fel. Jag vet vad jag känner som är rätt, men jag vet inte om det BLIR och är rätt beslut.  Önskar att någon bara kunde säga, Gör detta, då kommer allt att falla på plats, du kommer blir lycklig.
 


Detta är bilder från Smögen taget från i sommras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0