At Juiicylove´s place!

Hello world! Sitter hos Jossän kom precis från skolan, hade engelska sista lektionen men det är total kaos så när vi gick på PP (pedagogisk promenad) så stack alla hem.. Och läraren gör INGENTING ! Erkänn bra lärare... not. Iallafall så kom lite tidigare till Jöss! vi ska äta mackor och mysa, och prata SPANIEN :D göööt mos! Iallafall så blev det ingen solning idag! vi ska vara väldigt försiktiga så vi vilar huden tills lördag då vi solar igen :) Och på lördag ska vi också måla brädor till mitt hus och och Jöss! :D OOOOOCH imån så är jag LEDIG :D wiho! För vi har svenska B nationella prov nu, men min grupp är på måndag, så svenskan blir inställd, plus att psykologin för någon vecka sen så fick vi sitta över för vi kolla film, så då fick vi jämna ut det med att vara ledig från psykologin, och då sa matteläraren att vi inte behövde gå på matten! Men att vi gärna får komma om vi vill!! AS najs! så det blir jobb jobb jobb heeeela dagen :D moneymoneymoney! :D hihi men nu ska jag o Jässön chilla pusspuss <3


Detta 'är min bästa vän i sina värsta dagar som fjortis! :D Sluta spela över Jossän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0