9 Mars

Onsdag idag, gick upp 10.30, med en go inställning, tänkte ta solbrillorna och skinjackan! ;D bara att när jag kollar ut är det SNÖSTORM!! Och heeeeela de goda morgon humöret försvann. käka dock 3 muffins och pepsi till frukost då blev jag liiite gladare! Sen tar jag bussen in för att äta en gosig lunch med Jossän, men då kommer inte bussen!!!!! står i fucking 15 minuter innan 43 kommer, (jag skulle ta 42) men då vill ja inte ta 43 för 42 borde komma vilken minut som helst. så jag och en tjej till stannar, men då ropar chauffören på oss och när vi går dit säger han att INGA BUSSAR KOMMER UPP FÖR BACKEN!! bara den bussen för att det är en liten buss!!!! Hatar västtrafik! så fick ta 43 och kom en halv timma sent till våran lunch :( Men det va mys ! <3, sen hade jag engelska och sen SHOPPING:D köpte 4 linnen höhö :P tänkte kolla om jag får låna Camillas kamera för min glömde jag hos mamma sist så lägger jag ut allt på bloggen ! :D Men nu ska ja äta fleeer muffins :D pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0