2 mars

Halloj!

Onsdag
och back to school!  det gick bra i skolan! åkte buss från Olofstorp med Clara idag :D Sen hade vi engelska och sen lunch, där efter SHOPPING :D Köpte ju leggings/byxorna från bikbok igår, men idag så typ gick de upp massa sömmar, så lämnade tillbaka dom och ville inte ha ett par nya eftersom dom nog också går sönder. Men sen gick jag och Clara till weekday där jag hitta as snygga cheap monday jeans :D FÖR BARA 100 KR :D :D:D så dom köpte jag :D Pussspusss<3


Mysig lunch på ängla med Clara (Nattstad.se/Ilovemyclothes) och mikaela och Hojin

Min fina vän Clara Törnqvist <3

jag och Mikaela

Mina nya jeans 100 weekday! :D

Bus med Elina <3

Elina sötnos

Pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0