15 Mars

Hejsan!

Har
nyss kommit hem från skolan/jobbet. Skolan va 9.30-12.30, började med pskologi, som faktiskt är ganska intressant men komplicerat, det är typ om det psykodynamiska perspektivet, humanistiska perspektivet, beteende perspektivet, så ska man kunna var alla olika perspektiv betyder och vilken metod de använder sig utav och så vidare! Sen hade jag turism och där håller vi på att skriva våran drömresa! Vi ska vara borta ca 3 månader och har hur mycket pengar som helst så ska vi resa mellan minst 2 världsdelar, tyvärr så får vi inte utföra resan sen. Men det gick ganska bra att skriva på den :) Efter school så mötte jag min BFF Jossän och vi drog en fet lunch på ängla cafét åt indiana, som är curry sås, men kyckling och pasta jordnötter och banan! mums :D Efter det så åkte jag och jobbde 2 timmar ! städade lite :) Så nu är jag home och ska endast ÄTA och PLUGGA ! så byebye loove<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0