1 mars

Hej!

Sitter
hos mamma, och har precis bakat en fet choklad kaka! :D Ska vara hundvakt idag, och stackars älsklings Jossän blev sjuk så hon kunde inte vara med :( krya darling <3 Så stället blev det sällskap av bror! =) Och btw så KLARADE jag prövningsprovet! :D nu är det bara 3 st kvar men de fixar ja :D Wiiiho är super glad :D Var ju ledig idag också så det va gött! åkte in och käka ängla cafét med Mikaela och Hojin, sen lämnade jag tillbaka ett linne på bikbok och köpte ett par byx/leggings istället, men får se om jag behållet dom :P Köpte också ett par till nya solglasögon, och en as söt sjal från Glitter :D Så det blev en bra dag! Ikväll blir det en god fet pizza och massa tv-tittande  ! Men nu ska ja dra mig pusspuss <3

Idag så går alla mina tankar till en tjej som heter Viktoria Bergman som dog 1 mars 2010 i den hemska sjukdomen cancer! Vi kände inte varandra alls, men vi visste vilka varandra var så vi hälsade alltid och små pratade om allmäna saker. Även om jag inte kände dig så saknar jag dig, jag tänker på dig och hoppas att du har det bra nu! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0