trött

Heej!

Nu är klockan 22.30 och är jätte trött! Somnade en stund när jag kom hem från skolan, sen satte jag alarm igen så jag skulle vakna när ja skulle åka in och möta jossän :D Vi chilla mest runt i stan! käka donken gjorde hon och ja king wings på burgerking! Hälsa på mig bror som jobba för fullt! Jossan köpte även en as snygg magtröja på bikbok som ja ska köpa sen i grått om den finns kvar när jag har pengar! :D Iallafall imorgon börjar jag 9.00 ! as gött att inte börja 8.00! Imån blir det iallafall skola, sen lunch med jossään på ängla! sen heem och vila (A) sen Kalas för Camillas syster och sen Bio med godingarna Jossän, Elias & Fabian! <3 Förresten fick ja paket från posten! fick filmen SALT för ja drog mig ur en klubb sak.. och veckorevyns nya nr, samt klocka för ja beställde veckorevyn!! :D så de va en överraskning! :D men nu ska jag snart sova pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0