Nyårs löfte!

♥Vet inte exakt vad jag har för nyårs löfte!! Men vet några ♥
  • Äta nyttigare!
  • Minska brutalt med godis ätandet!
  • Bli en bättre syster, dotter & vän
  • Att alltid ha över minst 100 kr varje månad!
  • Fixa de ofixade i skolan.
  • Börja planera bättre! (ska dock inte sluta va spontan heller)
  • Göra saker som får mig att må bra !
Nu ska jag hålla tummarna att jag fixar detta! Men det börjar bra, blev lite sugen på något sött, så gick upp till kylen och såg cola! och har glass i frysen , men istället tog jag en banan och ett äpple och skar i småbitar och åt som en mini fruktsallad :D as gott! Nu blir det Björnbröder 2 (får aldrig nog av dom filmerna) och sen ska jag försöka sova! godnatt på er! ♥

Kommentarer
Postat av: donken-carolina

Låter som riktigt vettiga nyårslöften :) kram på dig!

2011-01-09 @ 22:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0