Hej

tjenare tjenare änna!

Sov hemma hos Jossän igår, för min farfar kom hit , sådär lite spontant och då ska han och hans tanta sova i mitt rum och då typ fick ja antingen sova i vardagsrummet eller sova nån annan stans! så ja sov hos Jossän :D De va skoj! vi kolla Danmarks resor va de skulle kosta, och kolla på snabba cash! :D Sen idag va ja i skolan o hade matteprov! Tack Mikaela min privatlärare! <3 Och efter skolan så åkte jag och jobba! fick CP ont i huvet ASSÅ HELT GALET ONT! sen åkte ja hem och chilöa, åt pizza och duscha och drog till jossän igen :D där även Fabbe och Elias var! så vi kolla film och käka godis typ :D såg SALT & en del på Hannibal! Och nu sitter ja i min säng med rena lakan och kollar på Ice age och bloggar! ska sova strax pusspuss darlings!

PS; Mamma & Pappa jag älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0