9 Januari

TJA!
Söndag idag, har städat rummet tipptopp! Sen tog jag mig en lång varm skön dusch =) och efter de såg jag att mina utslag bara blivit FLER :o nu har jag över hela bena, speciellt på knäna och armbågarna samt, knävecken. De kliar as mycket ! har även fått på händerna och i munnen! i munnen gör det bara ont som tusen små sår. Men fingrarna kliar också jätte mycket, och även på fötterna. Och jag börjar tro att det inte är nässelfeber. Det måste vara något ja är allergisk mot. så klockan 07.00 ringer klockan då ska jag ringa vårdcentralen om en läkare tid. För jag måste ha nått detta går inte!  så troligen blir det ingen skolan förrens jag gjort något åt detta, för ja kan inte gå till skolan om de kliar HELA tiden!! :o Men ska försöka fixa det imån! håller tummarna (Y) :) Annars ikväll har jag spelat neger och president med pappa och Camilla :) pappa sluta som neger, de känns bra :) Har pratat med Mikaela en lång stund i mobilen också =) Så fort jag är helt bra igen så ska vi se Narnia :D <3 Men nu ska jag ta mig något att äta, är sugen på nått..  ni får ha det super pusspuss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det blir bättre o krya på dig =) så väntar jag på bion ;) <3

2011-01-10 @ 16:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0