8 Januari

Heeeej igen!
Har varit jääääätte dålig uppdatering! förlåt .. har varit hos min mamma och orkade inte ta med min dator + att hennes är AS seg så jag orkade inte ens försöka logga in. Men iallafall har vairt sjuk! har haft nässelfeber och nässelutslag! :o har mått skit! från i onsdags! och idag är första dagen ja mått mycket bättre! :D Fick låna OC 1-3 box av en kompis började kolla torsdag runt 19.00 och hade sett klart hela fredag (lördag) 01.30 :D ganska bra jobbat ;) annars har ja bara legat hemma och mått ap dåligt! Men idag så var jag mamma och min lillebror på svenska mässan där det va my dog som de heter! det är massvis med hundar som ställs ut och tävlar osv! Och mannen som talar med hundar var även där! han pratade, så fick några ställa frågor! men de va as kul :D Imorgon ska jag till stan och troligen köpa en kalender, sen åka till mamma och hämta lite saker =) men nu ska ja kolla film! pusspuss!
Btw, dagens artist! Michael Jackson!


Kommentarer
Postat av: Taraldgrete

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2011-10-25 @ 13:53:48
URL: http://taraldgrete.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0