2 Januari

♥Hej!

Har jobbat idag, FAST JA GLÖMDE ATT JA SKULLE JOBBA!! Min bror ringde (vi jobbar tillsammans han e arbetsledare) och säger ööh jossan du börjar om 2 minuter! och där står jag i nattkläderna precis gått upp!! och på 8 minuter va jag påväg till bussen! så jag hann klä på mig, och borsta tänderna TYP! haha men de gick bra! bad om ursäkt 100 gånger, och skämdes as mycket men mer kan man ju inte göra (mer än att aldrig göra om det) Iallafall va hemma typ 20.30 då la jag mig i ett varmt bad!! (a) och sen mådde jag så illa att ja spydde!!! FLERA gånger?? wtf jag får fan inte bli magsjuk nu!! men nu känns det iallafall lite bättre! Nu sitter jag och kollar på disney chanel och ska snart antingen somna till det eller kolla på björnbröder! :D haha just de, läste as konstig sak på aftonbladet! pusspuss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0