15 Januari

Hello bitches <3
Idag va en härlig med trött dag! Igår så jobbade jag heeela dagen så va as seg, och tänkte typ åh ska bara hem och kolla film och sova typ. Sen smsa jossan och ba ska vi ses? ja va typ njaa e så trött hon ba NEJ ta en dusch och ring mig =) så ja duscha och fräscha till mig sminkade mig och bliv piggare så drog in till stan vid typ 20.00 och gick förbi donken och tjöta lite med min bror som ja inte sett på hundra år! Så det va trevligt. Sen så åkte ja till Jossan och träffade hennes boyfriend och hans kompis ! mycket trevligt =) Vii fikade på Condeco och de va mysigt =) så va hemma sent typ 1 nånting, sen klockan 9 ringde klockan för då skulle ja till Kärra och bada med Camilla och Elina, vilket va AS kul :D Elina va helt galen och tyckte de va skit kul :D Men man blev jätte trött efter, så nu har ja bara kollat OC och skrivit lite i min kalender/dagbok typ. Imorgon blir det att hälsa på Mummo (farmor på finska) med Kusin Viktoria :) Just de, hann även shoppa lite, köpte en H&M parfym, håller inte jätte länge men lukta as gott :D och ansiktsk masker och toffsar =) Men nu ska jag fortsätta kolla på OC
pusspuss darlings!

Btw, saknar att vara blond!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0