11 Januari

Halloj bitches ! :D
Idag va en seeeg dag! fan ja pallar inte sitta hemma mer !! får panik, har bakat muffins 2 dagar i rad nu så tråkigt har jag ! Hoppas och ber att jag iallafall kan ha på mig skor imån för då drar ja till skolan (Y) Ska även köpa mig en kalender så jag kan planera mitt liv enklare och ha koll på saker och ting =) Har även kollat lite på Aladin och på hela skönheten och odjuret ! Jag är galen i barnfilmer :) Nu sitter jag och har på OC andra säsongen i bakgrunden fast har inget ljud på utan lyssnar på musik och har tänt några ljus :) Va uppe förut och åt 3 muffins och lite vindruvor och drack mjölk, sen duscha ja av fötterna i iskallt vatten så de skulle sluta klia :) Tänkte lägga upp bilder på mina utslag :o som tur så smittar dom inte :)
pusspuss
jobbigare än nu tror !

Kommentarer
Postat av: Kusin

OMG vännen. Vafan har du fått? :C Stackare <3

2011-01-12 @ 08:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0