10 Januari

Hej på er!
Idag när jag vaknade så hade mina läppar svullnat och öronen och lite på näsan! och då kan det va farligt ifall luftstrupen också skulle svullna.. Så vi ringde vårdcentralen och fick en akut tiid, för alla utslagen hade blivit VÄRRE ! som att det går men jo det gick! Och hos läkaren så trodde han att det inte var någon allergi så, utan en infektion som utlöste utslagen.. Fick iallafall medicin mot kliandet nu! hoppas jag får sova inatt!
Iallafall ska försöka gå till skolan imån, men utslagen har blivit så många på fötterna och under fötterna så det gör ont och kliar när jag går, men förhoppningsvis så blir det bättre undernatten :) Nu sitter jag och lyssnar på musik ska snart kolla på Hitta nemo :)

Doris är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0