1 Januari, dagen efter nyår!

♥Tjabba!
Idag antar jag att alla mår som dom förtjänar! haha. Hoppas alla hade en as bra nyår för de hade jag ! om man bortser från att jag tappa en 500lapp! Men iallafall först så jobbade jag på mcdonalds från 13.00-19.00 men vi fick feting köer en halv timma innan vi skulle stänga så kom inte därifrån förrens 19.30, och då va ja inte hos jossan förrens 20.00 typ. Men när ja kom dit fick jag en drink och duschade fort som f*n och gjorde mig i ordning för bussen gick 21.00, men vi hann!! :D Sen drog vi alla till Sami där festen va! och de va AS kul :D har inte haft så kul på skit länge verkligen! Sen vid 3 eller nått åkte vi hem till jossan och käka potatisgratäng och kolla sex and the city! AS najs :D och vid typ 14.00 så drog ja hem! :) Och nu ska ja sova! pusspuss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0