1 vecka och 4 dagar sen jag sist uppdateade

Hej! hemsk uppdatering jag vet! lovar att blir bättre och ska berätta vad jag gjort de senaste i ett annnat inlägg! idag iallafall är det den 26april och första dagen efter påsklovet skolan! Det gick helt ok, gick från 9.35-12.25 Sen käka jag buffé på Nikolinas och sen drog jag hem! Har käkat 2 glassar och ska börja med mitt skolarbete snart! det är prövning nummer 4, dvs SISTA prövningen! Måste klara den annars failar jag på hela kursen! Men det ska nog gå! Sen klockan 17 ska jag möta Louise som är som min storasyster så ska vi äntligen få våran fika som vi pratat om i över en månad typ ! Imorgon är det onsdag, dvs, jobba! ocj plugga! Men nu ska jag chilla på livet! (eller plugga) men ni får ha det super fint! Lovar att skirva mer ! pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0