Tjoosan =)

Heeeej!

Välkommen till min nya AS snygga och bästa blogg :) Jag är helt ny med att blogga, så jag är väl av en färsking antar jag :D aja , jag läser mycket andra bloggar och tycker det är jätte kul och läsa om deras liv så tänkte att det finns säkert någon som tycker det är kul att läsa om mitt ? :D

Iallafall jag heter Josefine Kyllönen och är 17 år! Jag längtar sönder tills jag är 18 men vem gör inte som är under 18 haha? Jag går i 2.an på Jensen gymnasium och läser samhällsprogramet vilket är ganska tråkigt, men det är skönt folk så man överlever. Jag har aldrig varit mycket av en pluggis men ja försöker ! haha

När ja inte går i skolan så jobbar jag på Gummigubben som städare, visst det låter väldigt skabbigt men det är helt ok! jag är också anställd på Mcdonalds i nordstan men jag jobbar inte så mycket där eftersom det tar för mycket av skolan. Men lite extra på sommaren och julen jobbar ja ;) Min storebror som är en stor del av mitt liv är arbetsledare så det är väldigt kul att jobba tillsammans! Jag passar även min älskade lillasyster väldigt mycket också och det tycker jag bara är roligt! :) Har ingen kille, men hade tidigare ett förhållande på 14 månader. och jag tar en dag i tager.

eeh vad kan ja mer säga om mig själv, jag är sjukt rädd av mig, asså nästan så det är ett handikapp!! men jag älskar att se skräckfilmer så antar att det kommer därifrån. Jag tror på spöken eller jag VET att spöken finns. haha men det är många som inte tror på det. om du en gång läst min blogg, snälla fortstätt! haaha :D ni kommer inte bli besvikna lovar :) puss!

Kommentarer
Postat av: Denise (diddeli)

Super, kmr lätt följa pussen;)<3

2010-11-24 @ 16:47:42
URL: http://diddeli.blogg.se/
Postat av: Joss

jaa gör de ! och jag din ! :) <3

2010-11-24 @ 17:18:30
Postat av: Bror 2

Vad kan du mer säga om dig? Du har väl inte bara en bror?!? ;)

2010-11-28 @ 09:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0