=)

Hej igen!



H
ar precis pratat med min kära mor hon ska skicka in min uppsats på online för ja kunde inte löppna dokumentet :o tur att man har henne ! =) Mår lite bättre nu än förut har tagit Ipren och Treo, febern har gått ner i allafall och nästan hela huvudvärken.

Imån är det lördag och ja är sjuk, skulle egentligen sovit hos mig bror men är ju sjuk så det sket sig :( Imån blir det nog bara vara hemma och göra nada. Har för övrigt haft en riktig skit dag, tack å lov att ja överlevde dagen! Febern kom nämnligen när ja satt i skolan och kolla på någon skit film. Sen va ja tvungen att jobba , eller asså egentligen inte men har ju skjutit upp det till sista dagen och då är ja sjuk så de kändes as dumt att bara skita i det, men ja klara det :)  Sen efter det så hade jag lovat att hämta min lillasyster på dagis och eftersom det är så mycket snö så drog jag henne i pulka =) Det va jobbigt men hon är ju så söt så man kan ju inte tröttna =) det ända som dock är sjukt irriterande är att folk verkligen dömer en och tror att jag är mamma, så brukar prata lite små högt med henne och säga "nu ska vi hem till MAMMA!" så folk ska förstå att jag inte är mamma :P

Såg precis sista 3 minuterna av idol, missar alltid det. jag hoppes verkligen Minnah vinner!! hon är lätt bäst :D Men nu ska ja gå och gosa i min säng och kolla film, antingen blir det sagan om konungens återkoms eller björn bröder, hehe =) puss <3


Kommentarer
Postat av: Kusin

Din lilla sjukling då, hoppas du blir frisk. Väldigt onajs att vara sjuk på helgen liksom!

Och ÅÅH vad Elina är underbart söt, glad att hon iallfall kmr hit i jul! :Y

Saknar dig din tönt <3

2010-11-26 @ 21:51:03
Postat av: Elaka styvmor ;)

Du är världens bästa storasyster!! Elina har tur som har dig! <3

2010-11-27 @ 06:16:53
Postat av: joss

åh va söta ni är!! :) saknar dig också kusin <3

2010-11-27 @ 09:21:46
URL: http://josskyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0