:)

Godmorgon alla! :)

Har precis ätit frukost och ska snart dra mig till skolan. Börjar 10.00 idag så ganska gött :) Inatt sov ja jätte bra faktiskt, vaknade bara 1 gång, annars kan ja vkna helt utan anledning typ 3-4 gånger. Sitter och lyssnar lite på 747 med Carolina Wallin Perzés sjukt bra låt hon gör den sjukt bra!

Idag går ja i skolan till 13.40, fast vi brukar alltid få sluta tidigare när vi har filmkunskap som ja har =) Efter ska ja kanske gå liite istan och kanske köpa någon julklapp får se, och sen ska jag jobba :) moneymoney, Idag är det ju LÖNING :D bästa dagen varje månad!! :D haha 

Och mindre än en månad till jul :D jippi :D Jag älskar julen!!

Men nu ska jag dra och fixa mig lite puuuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0