aså ringde

aså ringde sjukvården i Kärra, och hon typ va otrevlig och vägrade ge mig en tid utan sa bara att ja ska vila.. Jag sa till henne att ja knappt sovit på 2 nätter för ja ligger och hostar, då svara hon men drick lite vatten då, hallå så dum är ja inte det fattar la ja med... Och sen ja ba men det hjälper ju inte men hon fortsatte och säga att ja ska vila så ja ba okej tack hejdå. Då ringde ja pappa, och så ringde han dit och så huxflux fick ja en tid imorgon 08.30 ! snacka om att dom bara går på att ja är så ung för när pappa ringde har dom ju genast mer respekt.

Aja nu har iallafall jag tagit mig ett varmt bad och kollar lite på top model 12 :) ska kanske ta något gott att äta , får se vad jag hittar :)
puuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0