love is gone

Ensam starkast? Ensam för mig är svagast. saknar dig. saknar någon. Det är jobbigt att alltid visa att man är stark, för egentligen vill jag bara sätta mig i ett hörn och gråta, vill bara få ut alla känslor. Kärlek är korkat, för det är alltid någon som blir sårad. Kan man älskar någon för alltid? Eller vissa säger att de tröttnar, men vafan man slutar inte älska en person för att man tröttnat på den.. Och hur kan man sluta älska en person såfort man gjort slut? Eller hur kan man vara med någon efter över ett års förhållande bara någon dag efter det tagit slut? Hur kan känslorna försvinna för man gjort slut, om man gör slut av annan anledning än att känslorna är borta. Jag förstår inte hur man bara kan släppa allting och hitta någon ny, som en ersättare. Eller dom som är otrogna hur fan tänker dom? Vissa skyller på att det är dött i deras förhållande, men vafan om man en gång älskat en person hur fan kan man vara otrogen och såra den personen så otroligt mycket? hur fan tänker vissa asså????? Jag tror inte att känslor kan vara äkta om man kommer över dom så fort.  kärlek är skit. att vara kär är underbart, men när man blir sårad, det är hemskt. Vännerna är det viktigaste och familjen, allt annat kan kvitta. puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt.

2010-12-12 @ 21:31:19
Postat av: Kusin

YOU GO GIRL! Eller något sånt. Du är underbar vännen, helt underbar, och den som inte ser det kan gå och lägga sig någonstans. Men kärlek är bra, när det är bra, och kärlek är skit, när det är skit. Så är det bara tyvärr. Men du har alltid mig, lesbisk kärlek är nog fan den bästa kärleken haha. Hör av dig om det är något, finns, nyt ja aina! <3 Minä rakastan sinua

2010-12-12 @ 21:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0