Tredje Advent!

♥Godmorgon på er!

Förlåt för lite dålig uppdatering igår men va hos Mikaela hela kvällen så det blev inget bloggande! Iallafall vi kollade på Barnhemmet som även var våran spanska läxa, det va att se en spansk film så vi valde den! och den va mycket med läskig än vad jag minndes :o Har nämligen sett den på bio för längesen när den gick där, men kom inte ihåg den alls. Vi kollade också på Narnia häxan och lejonet som gick på 5:an och idag kommer 2:an prins någonting minns inte vad den heter. Och sen hann vi börja se lite på new moon, men den kom mamma och hämta mig så fick se klart den när jag kom hem, men ja decka så fort ja la mig i sängen så mamma gick in och stängde av filmen haha :P

Idag är det som sagt 3:de advent och på schemat står det BAKNING ! Idag ska det bakas lussekatter :D mums , det är ju så galet gått, speciellt dom mamma gör :) Sen måste jag göra lite på idrotten men det ska nog gå bra !

Ha en super fin snöig tredje advet puuusss ♥♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0