Natti <3

Hej på er!
har precis tagit mig en jätte lång och varm dusch!, de va ånga i hela badrummet när ja va klar hihi :) Kände verkligen att ja behövde det, och så frös jag så mycket så det va göttit. Sen har jag blivit å sjukt torr på mina ben så smörjde in mig med Body butter från The body shop som är en av mina favo affärer, som har verkligen allt till kroppen! och de luktar så sjukt gott :) Min är iallafall i jordgubbs lukt och ja skulle nästan kunna äta upp den så gott luktar den!
Kom och tänka på vad jag verkligen önskar mig i julklapp är Converse , ja är ju alltid lite efter, så jag har aldrig haft några Converse men vill galet gärna ha! har däremot haft skor som liknar Converse men de e verklige inte samma sak hehe!
Idag så jobbade jag även , städade hehe , va as trött så de va ganska segt men när ja väl började så blev jag piggare! Sen åt vi revbenspjäll och baugett de va mumsigt :) Och juste de, mina filmer som ja beställde har kommit så hela Twilight trion eller a de som kommit ut har jag nu hemma på dvd :D :D:D längar as mycket tills 4:an kommer ! De som INTE läst böckerna , måste verkligen göra det för dom är gryma! Men nu ska jag sova !
Puuuuss på er ♥ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0