Morning!

Godmorgon alla glada! :D
Vaknade för en liten stund sen, och diskade lite åt min bror :P nu dricker jag juice och ska snart göra mig i ordning för skolan :) Efter skolan ska jag hem , sen skulle vi på Harry Potter på bio så då drar ja in och ser den och så blir de nog att ja slaggar en natt till! :D Mår iallafall jätte bra idag! lite små trött men de går över :P Jag och Denise ska få priiis idag för vi vann idrotts saken när vi spela volleyboll! (Y) Måste käka något innan ja drar också så måste sticka min buss går om 25 minuter puuuuss ♥


Gammal fjortis bild från förra sommaren! :P

Kommentarer
Postat av: t

God morgon! :)

Starten på en ny vecka ;) Händer något skoj då?

Kramar:)

2010-12-06 @ 08:03:44
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0