Lucia

♥Hej!
Lucia idag, kan inte ens vara glad på självaste lucia. Känns som jag bråkar med alla. Känns som alla är emot mig. Alla missförstår mig. Jag saknar gamla tider. Jag önska det va 2009. Jag önska jag var starkare, jag försöker verkligen vara en bra kompis mot mina vänner, men det känns bara som att allt fler är emot mig, ingen tycker om mig. Jag vill inte förlora mina närmaste för de är dom ända jag har just nu! Varför kan inte allt bara vara enkelt? När ska smärtan försvinna? Det fanns en som aldrig skulle lämna mig, en som ja alltid kunde prata med om allt, som alltid fanns där, men du är också borta och du tog allt med dig utom våra minnen. Iallafall, är helt deppig. inte så kul att läsa, men vi fick fika i skolan de va mysigt, kan skriva mer om det i mån eller senare puss♥

Kommentarer
Postat av: Denise (diddeli)

Gummsan, finns här <3

om vad som helst, när som helst!

2010-12-13 @ 20:38:29
URL: http://diddeli.blogg.se/
Postat av: Josefine Kyllönen

Du är underbar gumman !

2010-12-13 @ 20:57:42
URL: http://josskyll.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Josefine du är en underbar människa :) lova ya

2010-12-14 @ 22:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0