9 December

♥Godmorgon! :)
Ska strax ta bussen till skolan!; det är så bra när man åker från min bror för det tar 12 minuter så är man istan :) Göööt! :) Idag har ja typ 2 timmar Samhäll, eller så e de historia men vi gör ju samma sak så de spelar ingen roll, erkänn de låter kul :P? och sen har vi matte, igår kom inte läran dit så då hade vi ingen matte :P Idag efterskolan så ska jag jobba, ska städa och sen åker jag men pappa hem så det är inte så jobbigt :) och sen ska jag hem till mig så min bror får lite lugn och ro fast jag vet att han gillar att ha lite sällskap, hann inte diska all hans disk men en del iallafall så bli han nog glad :) Hoppas alla får en bra dag :)
Puuuuuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0