5 December

tjaabaa!
Har varit i stan hela dagen idag med mamma vi va på marknaden i Haga , de va super mysigt :) Köpte mig 4 par såna as gosiga strumpor :) och fick örhängen av mamma ,fast får dom i julklapp! :) Nu sitter jag hos min bror som spelar hockey och han vän som kollar youtube klipp, sicka nördar!! ;P Jag e as hungrig och väntar på att de ska bli hungriga så vi kan dra och äta pizza :D mums! Idag sitter jag vid min dator också, innan har jag suttit vid pappas så hitta massor av gamla bilder! Puuuuuuss ♥


galet söta Elina!

Jag som blond!

Jag som blond!

En jobb dag på Donken!

Syster kärlek <3

Inte för längesen

Typ i 9:an

Fjortis tiden, Joss och Bell

Natta handboll!

och våran kära bal i 9:an! :P

Kommentarer
Postat av: JULIA

Vadå, så du tycker det är bättre om man sitter hemma och gråter? Och kommer efter i skolan så man kanske missar massa och inte får dom betygen man vill ha?

Man kan ju inte sluta leva bara för att en sån här sak hänt, men självklart var/är vi jätteledsna.

Vicke hade inte velat att vi satt hemma för oss själva och sörjde, det sa hon till oss att inte göra.

2010-12-05 @ 17:23:36
URL: http://jjuliarosen.blogg.se/
Postat av: Niklas gbg blogg no1

haha denna julia verkar må bra, lugna dig lite ;)

2010-12-05 @ 20:24:29
URL: http://niklastidstrand.blogg.se/
Postat av: Denise (diddeli)

Härliga bilder :)

2010-12-05 @ 21:29:15
URL: http://diddeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0