29 December

♥Heeej!

Varit
kass uppdatering har haft fullt upp! Dels så jobbar jag ju på Mcdonalds nu så jag hinner inte riktigt blogga.. kan ju inte blogga från Iphonen heller :( Men iallafall så har ja jobbat sen söndags :D och det har gått jätte bra faktiskt! :D de känns jätte bra också! I måndags så var jag på bio med Jossan :D och ja hon heter faktiskt Jossan. vi såg svinalängorna föör den boken har ju vi läst i skolan! men filmen sög!! den va seg och fatta inte så mycket!

Igår så sov jag hos jossan så hade vi Harry Potter maraton!! :D så ja tog med 1-5 :D fast jag jobba till halv 7 fast fick gå vid halv 6 men vi började inte kolla förrens typ 20.00 och hann se 3 filmer innan vi typ decka, då kolla vi på PS i love you så somnade väl runt 3-3.30 och vaknade vid 12.00 typ och så blev de mega frukost med VOFFLOR :D sen käka vi godis och såg Harry Potter 4 och 5 :D så heeeela dagen har vi degat i sängen och kollat film :P  Har shoppat på rean också :D har köpt jeans, tröja , och linnen och även nyyyårs klänning :D ÄR fett taggad !! :D Men nu ska jag sova, ska jobba hela dagen imån! puss och kram!

Kommentarer
Postat av: hans

Hihi we<3potter. Haha kyll skulle sätta ron:-D puss

2010-12-29 @ 21:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0