25 December

♥Hallå!

Haft fullt upp hela dagen blev väckt av pappa klockan 10.00 sen åkte vi till Camillas syster där vi va igår och åt alla rester som frukost/lunch =) Den va lika gott idag som igår! :) Sen åkte vi till min farmor, eller mummo som vi säger på finska :) så firade vi henne, även min storebror kom dit :D Sen när vi kom hem så va jag så cp trött,så ja la mig på golvet vid kaminen och värmde mig, sen somna ja haha och vaknade av att pappa tog kort på mig med blixt! :P så då la ja mig i sängen och blev pigg :P så nu halv kollar jag på Eclipse och chattar lite :P  Min facebook funkar inte att logga in på! :O asså just min! hel konstigt :o aja ska dra nu
pusspuss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0