23 December

♥Hej!

Förlåt för kass uppdatering :( Har haft fullt upp hela dagen! Morgonen ringde klockan 08.15 för ja skulle åka 09.30 men ja försov mig lite och lika så min kusin Emmie haha , men vi tog 10.30 bussen så va vi inne 11.00 ungefär. Och vi köpte de sista julklapparna , eller ja va faktiskt färdig med fyllde på lite :) Sen köpte jag 2 ringar till mig =) Skit fina tycker jag :D och när jag kom hem så helt plötsligt så lossnar en sak på den ena ringen så den gick sönder, och jag blev helt paff och ledsen så ja satte mig på bussen och åkte hela vägen till stan igen och fick en ny ring helt utan några problem =) Då mötte jag upp mamma och så fick hon köpt de sista till min bror Jonas och morbor och morfar :P Och sen käka jag donken medans mamma gick iväg till systemet och till något mysitiskt ställe höhö kanske något till mig? :P Iallafall sen kom vi hem och klädde granen som blev jätte bra, fast alla ska lägga sig i, gnälla och säga "gör så här", "lägg den där", "nej de där blir inget bra" Snälla säger dom att vi ska klä granen LÅT oss göra det då. Man behöver inte kritisera allting. så tillslut så sa jag ifrån, - Låt mig göra som jag vill, eller så kan du göra det sjäv. Och då sluta dom. Sen så gjorde mamma hemagjorda köttbullar som jag hjälpte henne med och Sylva gjorde julskinka mums =). Så ny lyssnar vi på musik och sen ska jag snart lägga mig och kolla på Eclipse =) puss och kram sötnosar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0