22 December

♥Godmorgon alla pigga och glada!

Blev väckt idag av pappa som öppna min dörr och släppte in Elina som satt och peta på mig :P Sen såå la hon sig i min säng med skona på sig haha :P Känner mig sjuk, pendlar mellan att svettas och frysa.. har huvudvärk och hosta och en början på halsont. INTE okej när det är julafton om 2 dagar.. Sen så blev det ändrade planer kusinerna skullle komma från Stockholm i morgon men det ska bli snöstorm så dom kommer ikväll istället så måste åka från pappa till mamma redan ikväll så de blev lite jobbgit. Men ändå trevligt =) Hade tänkt jobba idag men känner mig så kraslig och vill verkligen inte vara sjuk på julafton så ja stanna hemma och vila istället. Ska snart kolla film på minTV :D hihi

 pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0