21 December

Heeej!

Förlåt för dålig uppdatering! :P Hade julavslutning idag, skit roligt!! lärarna körde KalleAnka jul, med syrsan och Arne wiese (stavning) haha :) De va iallafall as kul :D SÅ nu har jag JULLOV :D och jullovet kunde seriöst inte börja bättre! Först så drog vi hela gänget till Resia och preliminär boka en annan resa till Rhodos som va bättre hotell och ändå billigare :D Seeen så åkte jag till Klareberg där pappa hämta upp mig så åkte vi till Bäckebol och köpte min julklapp :D:D:D:D:D:D en PLATT TV  ! :D skit fin! är sååå glad! :D så nu blir de mycket tv tittande hihi :D Och snart ska jag dra in och möta upp mina brudar och så ska vi mysa på jul på liseberg :) Känner att det kommer bli ett BRA BÄTTRE BÄST jullov :D


puuss på er sötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0