19 December

♥Hej!

Varit på bio med min grymt grymma Mikaela idag :D såg The town som va as bra! hade ingen aning om vad den skulle handla om men den va faktiskt skit bra :D Den tycker jag ni allt ska se ! :D Sen så var mamma ute på vägarna och hämtade mig och min lillebror som var hos våran storebror så skulle vi stor handla inför julen, men vi blev osams så jag stack hem på buss och mamma och bror handla lite men fick inte köpte allt :P men nu är allt bra igen! :) Nu ska jag snart ner och äta tacos :) mums! lägger ut galet mycket bilder sen puuss♥


jag och min brud! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow vilken snygg bild, galet snygg du är jossan ;)PussPuss<3

2010-12-19 @ 20:19:02
Postat av: Anonym

wow snygg bild xD hade du ingen bättre :( <3

2010-12-19 @ 20:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0