15 December

Godmorgon alla glada! :D

Nu är det bara 9 dagar till julafton wiho! :D Ska skynda mig och göra mig i ordning strax eftersom bussen går om 35 minuter och jag sitter i morgonrock haha :P Iallafall ska in och luncha med min brud Mikaela på paprika :D sen ska vi till buttriks och kolla tomtedräckt :D myys ;) sen bä det av till skolan! och idag så har vi faktiskt inget plugg alls!! I like :D så det är as gött , men imån e det matte prov fast vi kommer få typ göra ett liknande efter lovet så detta spelar inte så jäte stor roll :P Och fredag är det svenska redovisning haha , så hoppas jag att samhällen och historian inte hittar på något nytt nu iallafall men känner jag lärarna rätt så hittar dom alltid på något så där som vi precis hinner klart med... AS jobbigt. Men nu ska jag dra mig

puuss 



Kommentarer
Postat av: Clara

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-12-15 @ 21:32:44
URL: http://nattstad.se/ilovemyclothes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0