10 December

♥Godmorgon alla pigga och glada!

Idag är det fredag , och det innebär FREDAGSMYS! detta är lätt den bästa dagen på veckan! Idag ska krönikan vara inne ,som ja inte riktigt är klar med, men förhoppningsvis så får vi jobba de sista med den på lektionen och då blir jag klar så ja slipper göra de hemma :) Sen ska vi luncha tjejerna och jag på Sun Wall som är en as god Kina resturang det är buffé och man blir as mätt haha!! Och efter det så ska jag jobba, igen fast idag på det andra stället, och de brukar gå på typ 2 timmar så det är inte så farligt :P
på lördag så ska jag till Kungälv till min snyggis kompis Mikaela :D vi ska göra spanska läxa och de va genom att titta på en spansk film ,så vi valde Barnhemmet som är en skräckis som ja sett för as länge sen på bio men minns den inte alls! :P Iallafall nu så ska ja snart hjälpa pappa och lämna Elina den fina på dagis och sen bär det av till skola!
Ciao ppuuuuuss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0