10-12-10

♥hej!

Hemma efter en ganska långa dag, är lite seg i kroppen. Fick lite ångest när ja fick en obehaglig vänfrågan på facebook, vet inte om ja e redo att acceptera. Får rådfråga med mina vänner! Iallafall idag har jag varit i skolan vilket va ganska soft, först hade vi svenska och efter de så såg vi film som va tysk och ja fatta ingenting och den va 2 timmar men fick ryggmassage av Claris som ja tydligen tofflar som FAAAN till haha :P Sen käka vi pasta och sen drog jag och jobba vilket va as segt! Men nu ska jag och pappa dra och köpa hamburgare.
Men Idag är det ju IDOL FINAL!! :D Jag hoppas såklart Minnah vinner, men jag tror tyvärr Jay vinner :( och såg ni Paradise igår? omg va bra de va :D så jävla rätt att Melissa bitchen åkte! dock va de synd att Petter också fick straff för hennes skit :( Men hoppas Lin vinner , tycker fan hon är värdig vinnare! och de som va bäst i hela programmet va att Johannes valde Emelie och Alexandra blev as sur haha! de gjorde min dag kan jag lova! hon är  så kär i Johannes så de va ju bara smart av honom att byta från den haggan! 
puuuuuss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0