07-12-10

Hola!
¿Abla Español? Jag suger på spanska jag vet haha! :P Iallafall nu är jag hemma efter mina 3 timmar i skolan! :P det va tråkigt men fick faktiskt gjort mer än vad jag trodde och mer än jag brukar få gjort i skolan  =) När ja kom hem to my brother så hade han precis vaknar och satt och spela WoW, vilket är helt förståeligt eftersom han är nörd och den nya saken precis kommit ut :) Själv ska jag sätta mig med hörlurar och kollal först det senaste Greys anatomy avsnittet, sen One tre hill och sen får vi se om ja pallar se Desperate housewives, det är iallafall mina favorit serier! Men Greys och OTH är bäst desperate har änna tappat sitt bra tycker jag! :P Ciao puuss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0